خدایا!تورا شکرمی کنم که مرا،درعصری عمردادی که رهبری آن،پرچمی را برداشته است که حسین(ع)برداشته بود.ازاسلام واحکام اسلام وازقرآن وازپیامبران که اول آنها،حضرت آدم(ع) وآخرین آنها،حضرت محمدوآل محمد(ص)وامامان معصوم وروحانیت مبارز که دررأس آنها،امام عزیزمان است،پیروی کنیم.ای مردم!زمانه،زمان تاریکی است وخداوند برمامسلمانان منت نهاد وبرمانوری عطاکرد که مابتوانیم،این نوررا برداشته،ازتاریکی ها گذرکنیم وبه روشنایی برسیم واین نورامام عزیزاست.خدایا!برای رضای توهجرت کردم که درراه توجهاد کنم باهرچه درتوان دارم واین توان راهم ازتو دارم وما چیزی ازخود نداریم وهرچه داریم ازتواست.خداوندا!مرگ مرا شهادت درراه خودت عطافرما وموقع شهادت به جای ناله،ذکرت رابه زبانم بیاروبا چهره خندان مراببر.والسلام  

   خدایا،خدایا،تاانقلاب مهدی،خمینی رانگهدار،آمین یارب العالمین!