یکی ازدختران امام نقل می کردند:درابتدای ازدواج،خدمت آقارسیدیم که توصیه ای بفرمایند.ایشان به بنده فرمودند: اگرشوهرتان ناراحتی داشت،به هردلیلی به شما چیزی نگفت،بدسلوکی کرد؛شماهمان وقت هیچ نگویید،اگرچه حق باشما باشد.بگذارید آنحالت عصبانیت که فروکش کرد،حرف خودرا بزنید.عین همین توصیه رابه شوهرم نیزکردند. بنده وقتی این حرف راشنیدم،درابتداخیلی به آن اهمیت ندادم.بعدها که فکرکردم،دیدم انصافأ ریشه بسیاری از اختلافات خانوادگی،به همین جابرمی گردد.لذا ازآن به بعد،هروقت کسی ازمن،توصیه ای درباره مسایل خانوادگی خواسته است،همین سفارش حضرت امام را گفته ام.